ComTech Mühendislik Tarihçe;
ComTech Periyodik Kontrol ve Mühendislik Hizmetleri; LTD.ŞTİ. faaliyetlerine 2017 yılında kuruluşu ile başlamıştır.
ComTech Mühendislik, alanında denetim, kontrol,periyodik test ve periyodik muayeneler konularında tarafsızlığı benimseyerek kurulmuş ve gelişmeleri yakından izleyerek büyümeye devam etmektedir.
ComTech Mühendislik, yenilikçi bakış açısı ile İzmir, Manisa, Bursa, İstanbul, Antalya ve Ankara’nın yanı sıra 81 ile hizmet vermektedir.
ComTech Periyodik Kontrol ve Mühendislik Hizmetleri; ileri görüşlü, özgüveni yüksek ve takım çalışmalarında aktif olan kadrosuyla periyodik kontrollerde en yakın destekçiniz olmayı hedeflemektedir.
Müşteri odaklı çalışmalar yürüten ComTech gelişmeleri takip eden , kabul edilebilir riskleri önceden gözlemleyebilen bir kuruluş olarak faaliyetlerini devam ettirmeyi amaçlamaktadır.
Hızlı ve kaliteli bir hizmet verebilen , ülke genelinde mühendislik hizmetlerini,periyodik test konularında tercih edilen bir marka olmayı hedeflemektedir.
En değerli varlığımız geleceğimiz düşüncesiyle sloganımız Değerli Geleceklere, Düzenli Kontrollerle Ulaşılır diyerek geleceğimizi planlamaktayız.
Kuruluşumuz faaliyet alanında, (TS EN ISO/IEC 17020 -2012 Standardı A Tipi 3. Taraf muayene ) hizmet verdiğimiz müşterilerimizin büyüklüğü, konumu, ticari, mali, siyasi ve sosyal etkisine bakılmaksızın eşit şartlarda, hiçbir baskıya maruz kalmaksızın ve hiçbir şekilde çıkar gözetmeden hizmet verecektir.
Muayene kuruluşu ve onun personelinin, muayene faaliyetleri ile ilgili verdiği kararlar bağımsızlık ilkesine aykırı olmayacaktır.
Bu bağımsızlık ilkesi standardın EK-A Maddesini karşılayacak yapıdadır.
Kuruluşumuzun çıkarları göz önünde bulundurularak, karar alma mekanizmasına, Muayene ekibine ve diğer personele, sürecin tarafsızlığını olumsuz yönde etkileyebilecek maddi olanakların sunulmasına izin verilmeyecektir. Tarafsızlığa yönelik bir risk belirlendiğinde; riskin, nasıl ortadan kaldırılacağı veya en aza nasıl indirileceği konusunda gerekli tedbir alınacaktır.
Muayene kuruluşu ve muayeneyi gerçekleştirmekten sorumlu personel olarak, muayene kapsamında yer alan ürünlerin tasarımcısı, imalatçısı, tedarikçisi, montajcısı, satın alıcısı, sahibi, kullanıcısı veya bakımcısı, kullanımı ile veya rekabet durumunda olan malzemelerle doğrudan ilgili ve bu kesimlerin yetkili temsilcisi olmamayı,
Kalite Yönetim Sisteminin temeli TS EN ISO/IEC 17020 “Uygunluk Değerlendirmesi- Çeşitli Tiplerdeki Muayene Kuruluşların Çalıştırılmaları İçin Genel Kriterler” standardı çerçevesindeki şartları oluşturarak, kuruluşumuzun çalışma prosedürlerini bağımsız olarak uygulamayı, ComTech Mühendislik çalışanları olarak çalışacağımız işlerin tarafsızlık ve bağımsızlık kriterleriyle çelişmeyecek düzeyde olacağını taahhüt ediyoruz.
Comtech Mühendislik kontrolörleri tarafından işletmelerde gerçekleştiren her türlü mühendislik kontrol, test ve ölçümlerde hakkında bilgi sahibi olduğu tüm belge, bilgi, form ve işletmeye özel olacak tüm sözlü veya yazılı bilgileri iş sırrı olarak kabul etmeyi taahhüt etmektedir.
İşin gerekliliklerinin dışında herhangi bir bilgi ve belge talebinde bulunamaz.
Periyodik Kontrol işlemleri esnasında Comtech Mühendislik kontrolörleri; işletme sınırları dahilinde izinsiz olarak çalışma yapmayacaklarını, ilgili makine ve ekipman hakkındaki her türlü bilgiyi kontrol işlemleri adına ancak izin dahilinde alabileceklerini taahhüt etmektedirler.
Şikayet İtirazlar Değerlendirme Formunu indirmek için tıklayınız.
1- AMAÇ:
TS EN ISO/IEC 17020:2012 standardı esas alınarak; faaliyetlerle ilgili olarak tespit edilen şikâyet/ itirazların kayıt altına alınması, değerlendirilmesi, karar verilmesi ve bunun sonucunda sistemin iyileştirilmesi için gerekli çalışmaların yapılması.
2- KAPSAM
Muayene Sistemi dahilindeki, müşteri ile ilgili tüm şikayet/itirazlar, bu prosedürün uygulama alanındadır.
3- SORUMLULAR
Bu prosedürün uygulanmasından şikayet/itiraz komitesi sorumludur.
Şikayet/ İtiraz Komitesi : Şirket Müdürü, Muayene Sorumlusu, Yönetim Temsilcisi ve Müşteri Temsilcisinden oluşmaktadır.
4- TANIM ve KISALTMALAR
Şikâyet: Yürütülen iş ve faaliyetlerimizle ilgili olarak itiraz dışında iletilen, memnuniyetsizlik ifadesidir.
İtiraz: Kuruluşumuzda yürütülen işin her şekli ile ilgili tekrar gözden geçirilmesi için talepte bulunulmasıdır.
5- UYGULAMA
5.1 Şikayetlerin / İtirazların değerlendirilmesi
• Kuruluşumuza yazı, mail, telefon yada firma ziyareti ile ulaşan şikayetler ve itirazlar değerlendirme yapılabilmesi için Müşteri Şikayet/İtiraz Formuna (FR.17) ile kayıt altına alınır.
• Gelen Şikayet ve İtirazlar, Comtech Periyodik Kontrol Ltd. Şti’nin faaliyetleri ile ilgili değilse şikayet/ itiraz sahibine, şirket müdürü tarafından yazılı ile bilgilendirme yapılır. Eğer şikayet/itiraz kuruluşumuzun faaliyetleri ile ilgili ise yapılması gereken faaliyetler araştırılır ve şikayet/itiraz sahibine 7 iş günü içerisinde yazılı bilgi verilir.
• Şikayet/ İtiraza taraf olan personel, şikayetin karar ve bildirim aşamasında görevlendirilmez. Şikayet/ İtiraza taraf olan kişi Yönetim Temsilcisi ise bu şikayet konusunda karar verme yetkisi Şirket Müdürü’ne aittir.
• Comtech Mühendislik şikayeti geçerli kılmak için gereken tüm belgeleri toplamasından ve doğrulanmasından bilgilerin gizli kalmasından aynı zamanda alınan tüm kararlardan sorumludur.
• Bildirilen ve iletilen tüm şikayetler ve itirazlar Müşteri Şikayet/İtiraz Formu ile kayıt altına alınır ve Müşteri Şikayet/İtiraz Takip Listesi (LS.20) ile takip edilir. Müşteri Şikayet/İtiraz kayıtları aylık teknik toplantılarda görüşülür. Gerekirse Düzeltici Faaliyet başlatılır.(PR.12)
• Müşteri şikayeti çözüme kavuşturulduğunda, Şikayet /İtiraz formunda açıklanan değerlendirme sonucu Yönetim temsilcisi tarafından müşteriye bildirilir.
• Şikayet/ İtiraz edilen muayene ile ilgili ise aynı şartlar altında tekrarlanır. Şikayet/İtiraz sonuçları teknik toplantıda görüşülür ,bu toplantıya muayeneyi yapan muayene personeli katılamaz. Konu ile ilgili müşteri isteği ile tekrarlanan muayene sonucunda, değişiklik varsa yeniden rapor hazırlanır, gerekirse Düzeltici Faaliyet başlatılır.(PR.12)
• Şikayet/İtirazlar ile ilgili faaliyetler talep edilmesi durumunda ilgili tüm taraflarca erişilebilir olmaktadır.
• Şikayet/İtirazlar hakkındaki yapılan faaliyetler ile ilgili araştırma ve karar esnasında ayrımcı faaliyetlere sebebiyet verilmemektedir.
• Müşteri Şikayet/İtirazlar haricindeki tüm müşteri ilişkileri müşteri ile ilişkiler prosedüründe verilmiştir. (PR.06)
6. İLGİLİ DOKÜMAN/LAR
Müşteri Şikayet/İtiraz Formu (FR.17)
Müşteri Şikayet/İtiraz Takip Listesi (LS.20)
Düzeltici Faaliyet Prosedürü (PR.12)
Müşteri ile İlişkiler Prosedürü (PR.06)
Müşteri Memnuniyeti Anket Formunu indirmek için tıklayınız.
Raf periyodik kontrol hizmeti sırasında birçok noktaya dikkat edilmeli ve buna göre kontrol yapılmalıdır. İşimizde profesyonel olduğumuz için her detayı dikkatlice incelemekte ve sizlere bildirmekteyiz. Depolarınızda herhangi bir sorun olmaması için bizim ile iletişime geçmeniz yeterli olacaktır.
Elektrik periyodik kontrol ve periyodik kontrol hizmeti tarafımızca en kaliteli şekilde sağlanmaktadır. Standartlara uygun şekilde verdiğimiz bu hizmet, birçok firmaya verilmiştir. Referanslarımızı görebilir ve fikir edinebilirsiniz. İzmir bölgesinde daha çok aktif olduğumuz için bu bölgede tanınan firmalar arasında yer almaktayız. Periyodik kontrol İzmir denildiğinde ilk olarak bizim firmamız akla gelmektedir. Bu konuyla ilgili her zaman destek alabilir ve aklınıza takılan soruları bize sorabilirsiniz.
Periyodik kontrol, ciddi bir iştir ve büyük önem taşımaktadır. Bu anlamda işin önemini bilen firmalar tercih edilmelidir. Yıllar boyu, uzman ekibimiz ile hizmet verdiğimiz için sektörde tecrübe sahibiyiz. Raf periyodik kontrol, periyodik kontrol İzmir kelimeleri aratıldığında ilk olarak biz çıkmaktayız. Bu da sunduğumuz üst düzey hizmetten ve profesyonel ekibimizden kaynaklanmaktadır.
Elektrik periyodik kontrol hizmetimiz ile oldukça modern hizmet vermekteyiz. Hizmetimiz sırasında raf ömrü, düşey eksen kontrolü, depo rafları, yüklerin pozisyonu ve rafların temeli dahil birçok noktada incelemeler yapmaktayız. Bu sayede her noktayı atlamadan kontrol etmekteyiz. Bu hizmetten yararlanmak için tek yapmanız gereken bizim ile iletişime geçmek olacaktır.
Sunduğumuz hizmet, TS EN 15635 standartlarına uygun olduğu için hiçbir problem olmamaktadır. Hizmet sırasında paletlerde yer alan yükün pozisyonu, çatlak kontrolleri, düşey eksen kaçıklığı kontrolü gibi birçok kontrolü gerçekleştirmekteyiz. Bu sayede ileride oluşabilecek kazaları engellemekte ve mutlu müşteriler elde etmekteyiz. Periyodik kontrol ve raf periyodik kontrol hizmetleri çok önemlidir. Tüm bunların farkında olarak elektrik periyodik kontrol hizmeti ile karşınıza çıkmaktayız.
Firmamız, İzmir bölgesinde aktif olarak hizmet verdiği için periyodik kontrol İzmir olarak araştırıldığında karşınıza biz çıkmaktayız. Her zaman aynı kalitede hizmet sunduğumuz için %100 müşteri memnuniyeti ile bu alanda lider olarak devam ediyoruz. Hizmet ile ilgili detaylı bilgi için bizimle iletişime geçmeniz yeterli olacaktır.